טלפונים חיים? הגזמנו!


טלפונים סלולאריים הם הגאדג`ט החם ביותר. לא חשוב כמה נברבר בבלוגים כמו זה על טלוויזיות תלת-ממד, מחשבי גיימינג, טכנולוגיות רפואיות או מכוניות מעופפות (כן, שוב הסרטון ההוא) - המכשיר שבסופו של דבר כ-ו-ל-ם משתמשים בו הוא הטלפון הסלולארי. זו הסיבה המרכזית לכך שטלפונים מתפתחים מהר יותר מכל תחום טכנולוגי אחר (לפחות לדעתי ומנסיוני), וזו הסיבה לכך שפעם בכמה זמן נכנסים רעיונות חדשים ומטורפים לתעשיית הענק הזו.
לאחרונה הועלה ליו-טיוב הסרטון הקצר שלפניכם, במהלכו מציג הסטודנט הגרמני פאביאן הֶמֶרְט שלושה רעיונות שפיתח בניסיון לענות על השאלה "כיצד אפשר להפוך תוכן דיגיטלי לבר-אחיזה?". המרט עיצב שלושה אבטיפוסים של טלפונים עתידיים, שכל אחד מהם עונה לשאלה בדרך אחרת:
המכשיר הראשון עונה "מאסה". הוא מצוייד במשקולת מתכת הנעה בתוכו על שני צירים, ומאפשרת למרכז הכובד של המכשיר לעבור מצד לצד, מלמטה למעלה וכל מצב ביניים אפשרי. כך, לדוגמא, הוא מאפשר לנווט תוך הליכה ברחוב בלי להיתקל בעמודי חשמל - מחזיקים את המכשיר ביד ומסתכלים על הרחוב, והמשקל העובר מקדמת המכשיר לצידו אומר שצריך לפנות לאותו צד;
המכשיר השני עונה "צורה". זהו מכשיר שהפאנלים שלו, הקדמי והאחורי, מסוגלים להתרחק אחד מהשני כאשר כל פינה מקבלת עובי אחר. כך מסוגל המכשיר לנטות לכיוון המשתמש כאשר הוא מוצא מהכיס, או לקבל צורה של פירמידה אם ברצונכם להעמיד אותו על צידו לצורך צפייה בסרט או מיקומו על שולחן הלילה כשעון מעורר.
השלישי עונה "סימני חיים". מדובר בטלפון המדמה תנועות נשימה. כאשר הוא בכיס תוכלו להרגיש את החזה שלו עולה ויורד בקצב מתון, וכך תדעו שהוא עוד חי. אם יתקשר אליכם מישהוא, קצב הנשימות יואץ - מעין רטט חי. אם לא עניתם לשיחה, תצטרכו להרגיע אותו בליטופים.





ואחרי שצפיתם בסרטון, בבקשה תגידו לי שגם אתם נגד טלפוני-טמגוצ`י שצריך להאכיל כדי שלא יכעסו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה