טלפון, חפש לי רשת אלחוטית




אם יש ברשותכם מכשיר נייד עם מסך יחסית גדול, מערכת הפעלה יחסית משוכללת וקליטה יחסית סבירה, יש להניח שכבר מצאתם את עצמכם מנסים לגשת באמצעותו לאינטרנט מחוץ לבית. הבעיה היא שאף פעם אי אפשר לדעת איפה יש או אין קליטה של אינטרנט אלחוטי בטכנולוגיות השונות.
החברה הצרפתית Sensorly רוצה לעזור לכם. אבל בשביל זה תצטרכו גם לעזור לה. היישום החינמי שלה, הזמין כרגע למכשירי אנדרואיד ובהמשך יגיע גם לאייפון ול-Windows Mobile, מודד בהתמדה את עוצמת קליטת רשתות האינטנט השונות במיקומיכם המשתנים, ומדווח על התוצאות לשרת החברה. השרת מעבד את התוצאות המגיעות מכל המשתמשים למפות המציגות את אזורי הקליטה של רשתות שונות באמצעות עיגולים צבעוניים הממוקמים על מפות רגילות. כך תוכלו לדעת היכן בשכונתכם יש קליטה גבוהה של רשת דור שלישי סלולארית, או לברר איפה תוכלו לשבת עם הלפטופ ולגלוש ברשת WiFi חינמית בחופשה בחו"ל. היישום מאפשר גם תוספים, המראים את מפת הקליטה מנקודת מבט של הולך-רגל ברחוב. התוספים יעלו כסף, אך נכון לרגע זה הם מחולקים חינם לרגל ההשקה.
המפות מחולקות לשתי קטגוריות: סלולאריות ואינטרנטיות. מפה סלולארית מציגה בצבעים את איזורי הקליטה של רשתות GPRS (דור שני), EDGE (דור 2.5) ו-3G, ומפה אינטרנטית מציגה את רמות הקליטה של רשתות WiFi. המפות של סנסורלי מכילות כרגע כמות מידע מוגבלת יחסית, אך לשם כך מנסה החברה לפתות את המשתמשים עם הטבות-השקה כמו התוספים החינמיים. כך ייבנו מפות-הקליטה לכל העולם, ויותר אנשים יוכלו ליהנות מהאפשרות לאתר חיבור אינטרנט מהסוג המועדף בזמן אמת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה