כל אירופה כמסלול מירוצים אצלכם בטלפון




את הרעיון הזה כבר ראינו פעם. זה היה כאשר החברות Parker וגוגל השיקו במשותף את משחק ה-Monopoly City Streets, שאיפשר לכל גולש לשחק מונופול על מפת כדור הארץ. כמובן שאז היה זה כישלון מוחלט - הכללים לא היו ברורים, תקלות טכניות בלי סוף היכו בקמפיין הפרסום הענק, ואני בספק אם ההשקעה החזירה את עצמה בנתוני המכירות של Monopoly City, משחק המונופול הממוחשב והיקר של Parker ו-EA.
הפעם מדובר בנוקיה, המשווקת ב-Ovi Store משחק חדש של RedLynx, ששמו Ovi Maps Racing. המשחק זמין להורדה בחינם לכל המכשירים המבוססים על Symbian^1 (סימביאן אחת, מה שפעם היה ידוע בשם S60 גרסא 5), והוא מאפשר לכל משתמש ליצור לעצמו מסלולי-מירוץ על המפות של איזור מגוריו או עבודתו (באירופה בלבד), בהתבסס על מיקום ה-GPS שלו ומידע המפות של NAVTEQ. למי שלא גר באירופה, יש 20 מסלולי אירופאים מוכנים, ומפות טעונות של אירופה כדי שיהיה אפשר להוסיף מסלולים גם אם אינכם נמצאים פיזית באירופה.
לאחר יצירת מסלול, תוכלו לבחור אחת מבין שלוש מכוניות, ולנווט אותה במסלול במשחק מבט-מלמעלה בסגנון GTA2 (רק בלי המשטרה והנשק, אתם יודעים). באנגאדג`ט טוענים שהשימוש במפות של העולם האמיתי מחייה את גרפיקת הדו-ממד כמו שהם לא האמינו שניתן עוד להחיותה, וגם ה-IMGA (פרסי המשחקים הניידים הבינלאומיים) העניק למשחק מועמדות בקטגוריית "מצויינות במשחקיות (Excellence in Gameplay)". המנצח יוכרז בטקס שנתי שייערך בשבוע הבא במסגרת Mobile World Congress בברצלונה. מי מסיע אותי לאולם? אבל בלי רייסים, בבקשה!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה