תערוכת הסלולאר 2010 - LG

הסיכום הזה הולך להיות קצר יחסית. זאת מכיוון ש-LG, אחת מיצרניות הטלפונים החכמים הדומיננטיות בעולם, אוהבת לשמור על הפרופיל שלה נקי וברור, ולכן מעט מאוד מהמכשירים שהיא מוציאה נכללים בהכרזות ובתצוגות שלה.






ה-LG GD880, המכונה LG Mini הוא שילוב רציני של סמארטפון ו-Feature Phone (או במלים אחרות: אם יש לכם מכשיר סוני-אריקסון שנמכר כרגע בארץ, זה אמור להיות באותה רמה). הוא מעוצב בקווים מרובעים גסים, בנוי מאלומיניום משופשף וכמעט שאינו כולל פינות מעוגלות (במשמעות המילולית, כמובן). עוביו של המכשיר כ-10.5 ס"מ, ומשקלו 99 גרם.
מה שמייחד את הטלפון הזה הוא היותו מכשיר מגע, ללא מקשים - לא משהוא שרואים כל יום בשוק הטלפונים ה"לא-חכמים". הוא מריץ את ממשק ה-S-Class של LG על מערכת הפעלה קניינית של החברה, אך כתב אנגאדג'ט שון קופר דיווח שהתגובות שלו למגע היו מאוחרות ודרשו לפעמים "מכות" של ממש על המסך.
המפרט הטכני מציב את המכשיר קרוב מאות לקטגוריית הסמארטפונים: מסך מגע בגודל 3.2 אינצ', AGPS, WiFi, מצלמת 5 מגה-פיקסל, יישומונים על מסך הבית, ממשק תלת-ממדי לעיון בקבצי המדיה ותמיכה בפורמט הוידאו DivX. יש פה גם רדיו FM, שקע סטנדרטי לאזניות ויישומים ייעודיים לרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר.
אבל התכונה שבה גאה LG יותר מהכל ב"מיני" היא LG Air Sync. מדובר בשירות של LG המאפשר לסנכרן בין הטלפון למחשב בשלושה מישורים: History Sync מתאם בין הסטוריית הגלישה במחשב לדפדפן הטלפון, כך שתוכלו לגשת לכל אחד מ-100 האתרים האחרונים בהם גלשתם מהבית או מהמשרד (תכונה המנסה להתחרות ב-Opera Sync, שלאור שיתוף הפעולה בין אופרה לסוני-אריקסון בשנה האחרונה אני מהמר על כך שתופיע עד תערוכת הסלולאר של 2011 בדגמים מובילים של היצרנית השוודית); Personal Information Manager Sync מגבה, משחזר ומסנכרן את רשימות אנשי הקשר והארגונית; ו-R-Click מאפשרת להעביר קבצים בין הטלפון למחשב, ואפילו לקבוע דרך המחשב מה תהיה תמונת הרקע של הטלפון. כל האפשרויות הללו עובדות לא רק בחיבור USB, אלא על גבי רשת אלחוטית, כך שהסינכרוניזציה של הטלפון עם המחשב/ים נעשית קלה באופן חסר תקדים.
בסך הכל, הצלחתו של המכשיר תלויה במחירו. אבל הניסיון של LG באירופה והמזרח הרחוק מוכיח שצפויה למכשיר קבלת פנים חיובית.







מכשיר אחר שהשיקה LG בתערוכה הוא ה-GT540. זהו מכשיר בעל דמיון מדהים לכמה דגמים של סוני-אריקסון ובראשם ה-Vivaz החדש (עליו נדבר כאן הערב). זהו מכשיר האנדרואיד השני של LG, והוא אמור להיות זול יותר מקודמו (ה-GW620).
מסך מגע גדול ברזולוציה בלתי-ידועה (LG מתקמצנת על הפרטים), מצלמת 3 מגה-פיקסל, GPS, WiFi ועוד כמה תכונות-בסיס של סמארטפון מצטופפות כולן על מעבד ישן יחסית (כנראה, LG לא מגלה איזה מעבד זה, כפי שלא גילתה איזה מעבד הפעיל את הדגם הקודם). באופן כללי, בדיוק כמו קודמו נראה שגם זה דגם שהצלחתו תלויה ביחס המחיר שלו למתחרים. ושוב - זה איזון ש-LG חזקה בו. עכשיו רק נותר לראות האם זה יספיק בשנה שבה החברות המתחרות (בעיקר סמסונג וסוני-אריקסון) תוקפות במרץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה