פלייסטיישן הופך לחנות סרטים


להיות תאגיד גדול ששולח יד בכל תחום אפשרי של עולם האלקטרוניקה, הבידור והפנאי זה כדאי. את זה כל מי שלמד באוניברסיטה יודע. אבל אתמול סיפקה סוני הוכחה נוספת לתיאוריה, כאשר הודיעה כי כל 6 חברות הפצת הסרטים ההוליוודיות הגדולות חתמו איתה על חוזה להפצת סרטים באבחנה גבוהה למשתמשי קונסולת ה-Playstation באמצעות שירות Playstation Network.
20th Century Fox, Walt Disney Pictures, Paramount Pictures, Universal, Warner Bros. ו-Sony Pictures - שהיא חברה-בת של סוני - יפיצו כולן סרטי HD להשכרה או קניה בהורדה או הזרמה ישירה לקונסולות הפלייסטיישן, תמורת מחירים שלא נמסרו. סגן נשיא "סוני בידור ממוחשב" האמריקאית אמר כי המהלך מבטיח את מקומה של קונסולת המשחקים של החברה כמערכת הבידור הביתי המושלמת, המאפשרת למשתמשים ליהנות ממשחקים וסרטים באיכות גבוהה, להאזין לסרטים, לצפות בתמונות ולגלוש באינטרנט.
מי שפחות מרוצה מהשירות החדש הוא לאו דווקא מייקרוסופט ונינטנדו - יצרניות הקונסולות המתחרות - אלא חברות השכרת סרטים כגון בלוקבאסטר, הנאבקות בשירותי וידאו אינטרנטיים כמו Boxee או Hulu.
השירות החדש יהיה זמין בקרוב (התאריך המדוייק לא נמסר) בארה"ב בלבד, ומתוכנן להיכנס בהמשך גם ל"ארבעת הגדולות" (כפי שקוראים להן באירוויזיון) - אנגליה, גרמניה, צרפת וספרד. בין 19 הכותרים שיהיו זמינים בזמן ההשקה אפשר למצוא את "לילה במוזיאון 2", "למעלה", Paranormal Activity, "2012", "מחוז 9", "ממזרים חסרי כבוד" ו"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה