הושק הדור הרביעי של ממירי TiVo







למעלה משלוש שנים אחרי הפעם האחרונה שהעולם שמע ממנה משהוא חדש, הציגה היום TiVo את הסדרה הרביעית של הממירים המקליטים שלהם. Series4 מורכבת משני מכשירים: Premiere ו-Premiere XL. שני המכשירים נראים זהים לחלוטין, אך ה-XL כולל דיסק פנימי של 1TB, בניגוד ל-320 הגיגות של ה"פרמייר" הסטנדרטי. הם מעט דקים יותר מממירי ה-TiVo הקודמים, ומסוגלים לנגן וידאו באיכות Full HD 1080p. חריץ CableCARD בודד אחראי על החיבור לכבלים, ויציאת eSATA לחיבור אמצעי אחסון חיצוניים.





החידוש הגדול ביותר במכשירים החדשים הוא הממשק: הוא נבנה מחדש על בסיס Adobe Flash, וכולל דרכים חדשות לאיתור וחיפוש תוכן. אפשר לסרוק את התוכן הזמין לפי קטגוריות, שחקנים, אלפאביתא של שמות הסרטים והסדרות ועוד. כל המידע מקושר, כך שתוכלו לסרוק את רשימת השחקנים בכל סרט/סדרה, לצפות בפילמוגרפיות שלהם, להזמין הקלטות או דיסקים של התוכן המבוקש משירותים כגון Netflix או Amazon VOD וגם לצפות בסרטונים מיו-טיוב. הבעיה העיקרית של ממשק הפלאש היא שרוב האלמנטים בו מיובאים ישירות מהרשת, מה שמכביד על החיבור וגורם להשהיה בהופעת תכנים כגון תמונות בחיבור איטי. פול מילר מ-Engadget מדווח שנציגת TiVo איתה דיבר אמרה שהחברה עדיין שוקלת אילו אלמנטים מיובאים יישמרו בזיכרון-מטמון (cache) לצורך זירוז גישה חוזרת.






כדי להקל על המשתמשים בחיפושים האינסופיים אחרי תוכן וידאו מעניין, עומדת החברה להוציא בהמשך השנה שלט חדש, המחליק אופקית וחושף מקלדת QWERTY מלאה, משל היה זה סמארטפון יוקרתי, ולא שלט לממיר. הוא יימכר בנפרד מהמכשירים במחיר לא ידוע.

הממירים עצמם צפויים להגיע לשוק עוד כחודש, ומחיריהם יהיו 299 דולר ל-Premiere, ו-499 דולר ל-Premiere XL.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה