היכון, פלייסטיישן, זוז!





לאחר שאתמול חשפה את תוכניותיה להפוך את הפלייסטיישן לחנות השכרת הוידאו שלנו, הלילה הכריזה סוני בוועידת מפתחי המשחקים בסאן-פרנסיסקו על בקר המשחק החדש מבוסס התנועה לפלייסטיישן 3 - Playstation Move. הבקר, שהוא הניסיון של סוני להתחרות בבקר ה-Wiimote של נינטנדו ופרוייקט NATAL של מייקרוסופט, הוא מעין מיקרופון עם כדור עליון מואר ב-LED. הבקר אינו עושה את העבודה לבד - לפי הפרטים שנמסרו, נראה כי הוא מצויין בחיישן תנועה, אך נעזר במצלמת ה-Eye של הקונסולה כדי לשפר את הדיוק, ולא יעבוד בלעדיה כלל. אך התוצאה, לפי כמה כתבים בשטח, היא דיוק בלתי-רגיל. בכירי סוני אמרו באירוע כי בניגוד לנינטנדו, הם חשבו לא רק על השחקנים ה"קלים", אלא גם על הגיימרים הרציניים, ויצרו בקר תנועה שסוגי המשחקים שניתן ליצור בעזרתו "מגוונים להדהים".






ה-Move קטן וקל, ומכיל לחצן מרכזי בצורת אגודל ו-4 לחצנים נוספים. אליו ניתן יהיה לצרף בקר משני דמוי Wii-Nunchuck, שבניגוד למתחרה גם הוא אלחוטי. גם ה-Move וגם בקר-המשנה שלו נטנעים באמצעות חיבור Mini USB.

הבקר החדש ייתמוך לא רק במשחקים חדשים, אלא גם בכאלה שנוצרו במקור עבור בקרי ה-DualShock הרגילים של הקונסולה. במשחקים מסויימים תהיה אפשרות לשחק עם שני בקרי Move - אחד בכל יד - אך נראה שלשם כך יהיה צורך לקנות קודם בקר נוסף. את ה-Move ניתן יהיה להשיג החל מהסתיו הקרוב בכמה תצורות: מצורף לקונסולה בחבילה, בקר בלבד, "ערכה למתחילים" שתכלול את הבקר והמצלמה, וכנראה גם בתוספת למשחקים שיפותחו במיוחד עבורו. מחיר הערכה למתחילים המכילה את ה-Move והמצלמה אמור לעמוד לדברי החברה על פחות מ-100 דולרים, אך בקר-המשנה ככל הנראה יהיה זמין בנפרד בלבד.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה