אנא המתן ותשחק לפי התור




הגנת ה-DRM מבוססת-הרשת החדשה של Ubisoft לא יורדת מהכותרות. אחרי הזעם על השיטה המחייבת חיבור תמידי לשרתי החברה כדי לשחק והפריצה המהירה שלה שהקנתה לפיראטים חוויית משחק יציבה יותר מלרוכשים חוקיים, מגיעה מכת המוות שמוכיחה סופית שההגנה הזו היתה טעות קטסטרופלית.

אתמול הוצף פורום התמיכה הרשמי של Assassin's Creed 2, אחד משני המשחקים הראשונים עם ההגנה המרושתת, בתלונות של משתמשים שדיווחו על קריסת שרתי האימות של יוביסופט, שגרמה לעיכובים משמעותיים בהפעלת המשחק, ובמקרים מסויימים אף לנעילה מוחלטת שלו. נציג מטעם החברה ענה לאחד המגיבים הנזעמים כי "ברור שנושא הקריסה וזמני הכניסה הארוכים בלתי קבילים, בייחוד מאחר שנאמר לי שהשרתים הללו מנוטרים באופן קבוע. אעשה ככל יכולתי כדי לקבל עוד מידע על מהות הבעיה מחר בבוקר, ואדחף לפתרונה המהיר ולהתחייבות שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד". אך לכל הגורמים המעורבים ברור שהביטחון היחיד נגד בעיות ה-DRM תלוי-השרת הוא דווקא שימוש בגרסא הפיראטית, שכפי שהסקנו רק לפני שלושה ימים מעניקה חוויית משחק יציבה וחסינה בפני תקלות כאלו.



עדכון, 18:00:
כחצי שעה לאחר פרסום הרשומה פרסם הרג'יסטר הבריטי כתבה לפיה הסיבה לבעיות בשרתי יוביסופט אתמול היתה התקפת DoS שיזמו האקרים כמחאה על מנגנון ה-DRM הדרקוני. החברה טוענת כי רק כ-5% מהשחקנים הושפעו מההתקפה, אך נראה כי למרות ההכחשות ההאקרים יכולים להכריז על ניצחון בסיבוב הזה - את הנקודה שלהם הם הוכיחו בגדול.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה