מקלדת זעירה למכשירים ניידים




מזמן לא סיקרנו כאן גאדג'טים נחמדים. הסיבה היתה שבין כל התערוכות של הזמן האחרון לא היו הרבה שנראו לי שווים התייחסות. אבל האביזר שלפניכם דווקא כן סחט ממני לא מעט פנטזיות על מה שאפשר לעשות איתו.


חנות ציוד ה-USB הידועה Brando משווקת את ה-Rii Mini - מקלדת אלחוטית זעירה בגודל שלט-טלוויזיה. זוהי מקלדת QWERTY מלאה לפי סטנדרט המחשבים הניידים (כלומר: ללא מקשי המספרים בצד ימין), שגודלה 15x6x1.3 ס"מ ומשקלה 103 גרם. היא מכילה גם משטח עקיבה (עכבר-מגע) הניתן לשימוש במצב אופקי או אנכי, ואפילו מצביע לייזר למצגות או סתם כדי לעצבן את החברים.


המקלדת הזעירה מופעלת ע"י סוללת ליתיום-יון פנימית הנטענת באמצעות כבל USB, ואמורה להחזיק 500-700 שעות (3-4 שבועות). היא מתחברת למחשב באמצעות מקלט USB בתדר 2.4GHz הנכנס לגופה כדי שלא תאבדו אותו, ובתוך אותו גוף דק נמצאת גם תאורת LED שתוכלו להדליק בלחיצת כפתור אם אתם במקום חשוך. מחירה הרשמי של המקלדת הוא 98 דולר (כ-370 ש"ח), אך בחנות בשם TomTop מוכרים אותה ב-49 דולר (185 ש"ח) בלבד - מחיר כדאי בהחלט למי שרוצה מקלדת תואמת לכל מחשב חלונות או לינוקס, כולל מחשבים זעירים (טאבלטים) המריצים מערכות הפעלה מלאות (אנדרואיד לא כלולה ברשימה). ולמי שעדיין לא מתגרה, יש גם הדגמת וידאו:



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה