טאבלט/נטבוק במחיר של דסקטופ




החברה הצרפתית eviGroup הכריזה היום על מחשב הטאבלט השני שלה - Paddle. ה-Paddle הוא שדרוג של מחשב-הלוח הראשון שהוציאה החברה, ה-Pad. מדובר במחשב שהוא נטבוק של ממש, עם מסך מולטיטאצ' בגודל 10.1 אינצ' עם תאורת LED, מעבד Atom N270 במהירות 1.6GHz, מערכת הפעלה Windows XP או Windows 7 ואחסון לבחירה בנפח של 16 גיגה (פלאש), 32 גיגה (פלאש), 160 גיגה (דיסק קשיח), 250 גיגה (דיסק קשיח) או 320 גיגה (דיסק קשיח). לאינטרנט הוא מתחבר באמצעות WiFi או 3G, ומיקרופון ומצלמת רשת מובנים מבטיחים לכם שיחות וידאו גם מהספה.
על גבי מערכת ההפעלה רץ ממשק ייעודי שעוצב ע"י חברה בשם Vendredi ("יום שישי" בצרפתית), ונקרא Scale. הוא מפריד את החלונות לקטגוריות כגון יישומים, מדיה וכו', ובתוך כל קטגוריה כולל ממשק המציג את כל התוכנות הפתוחות באותו תחום על צידו הפנימי של גלגל-ענק, עליו תוכלו לרוץ במגע משל הייתם אוגרים בכלוב עד שתגיעו לחלון המבוקש.




Scale
Uploaded by nruiz. - Technology reviews and science news videos.


הבעיה של הטאבלט הזה היא שהמחיר שלו לא קרוב למחיר הטאבלט המזוייף של החברה שהוכרז אתמול ע"י חברת-קש אמריקאית - המחיר המומלץ לצרכן של "הדגם הבסיסי" הוא 700 אירו (3,600 ש"ח לפי השער היציג). במחיר כזה אפשר לקנות מחשב דסקטופ ביתי, ועוד להוסיף כמה אביזרים נלווים. הוא צפוי להתחיל להימכר ברבעון השני - כלומר: עוד לפחות חודש.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה