העכבר של אפל אוכל סוללות מהמקלדת


להיות הבעלים של אביזר של אפל נחשב בעיני רבים לזכות גדולה. אפילו כאשר מתגלות תקלות, מתגאים הלקוחות של אפל בכך שהם מקבלים מהחברה שירות אישי - תמורת מחיר מופרז. אם אתם לא מאמינים לי, רק נסו לצפות בפרק האחרון של "שידורי הניסיון", ותיווחכו בעצמכם לסגידה העיוורת של יוסי תגורי לשירות המעולה שהוא קיבל תמורת סכום מטורף של מאות דולרים (או כמו שמציין שם ליאור צורף - בסכום הזה אפשר היה לקנות מחשב נטבוק חדש).

אבל לפעמים נדמה שלא מדובר רק בסגידה, אלא באדישות מוחלטת של ה-Fanboys (כינוי למושבעי אפל) לכל גורם אחר מלבד המכשירים של אותה חברה נודעת-לשמצה.

כך קרה בזמן האחרון עם ה-Magic Mouse - עכבר המולטי-טאצ` המבוקש שהוציאה החברה בסוף 2009. קונים רבים דיווחו כי מייד לאחר חיבור העכבר המאוד-לא-ארגונומי למחשביהם, החלו מקלדות האפל האלחוטיות שלהם לרוקן סוללות AA בקצב של זוג ליום. ככל שהתקרב שיאה של עונת החגים והמתנות, הגיעו יותר ויותר דיווחים כאלה. הפורומים של אפל הוצפו בתלונות של משתמשים על הבעיה.

המקור לבלגן, לפי הרג`יסטר, הוא בלבול שגורם מנגנון תקשורת הבלוטות` של העכבר החדש לשכנו שבמקלדת. השעון האחראי להפעיל ולכבות את רכיב התקשורת בתדר קבוע יוצא מדעתו ושוכח לכבות את המשדר, וכך התקן החסכוני בחשמל בדרך-כלל הופך לזולל אנרגיה.

אבל חובבי התפוח לא התבלבלו לרגע, ובין כל המתלוננים בפורום נראה שלא נמצא אפילו אחד שהודה כי ויתר על השימוש בעכבר עד לתיקון הבעיה - כולם פשוט המשיכו להחליף סוללות כל יום עד שאפל סיפקה להם מקלדות חדשות שלא מתבלבלות מנוכחותו של החבר המגניב החדש, או עד שהם קנו אחת מכספם.
כנראה שעכבר-הקסם שיבש לא רק את פעולת המקלדו

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה