מסך משודר


ביום בו מודיעה סקייפ על שת"פ עם שתי יצרניות טלוויזיות גדולות (שימו לב: למשפט הזה יש משמעות כפולה) לשם ייבוא חוויית שיחות הוידאו לטלוויזיה, נראה כי חברה אחרת כבר הקדימה אותה.

בסרטון (המצורף בתחתית הרשומה) שהוציאה חברת הפתרונות האלחוטיים Alereon (אַלֶרִיוֹן) בשבוע שעבר נחשף מוצר חדש של החברה, NoWire. ה"ללא חוט" הוא, כפי שמרמז שמו, כבל בלי כבל, המיועד לתת פתרון פשוט ונוח להחלפת החיבורים החוטיים הקיימים בין מחשבים לטלוויזיות.
עד היום, אם הייתם רוצים לחבר את המחשב לטלוויזיה, הייתם צריכים למקם אותו קרוב אליה, למתוח ביניהם חוט HDMI או VGA, ולקוות שהדרייברים במחשב יזהו את סוג מסך הטלוויזיה ויעבירו אליו את התמונה בהתאם. בד"כ היה כרוך הדבר גם בשינוי רזולוציית התצוגה, מהלך שנטה לגרום לחלונות ואייקונים לשנות את מקומם על המסך, ולפעמים אף להיעלם.
ה-NoWire פותר את כל הבעיות האלה. מצד אחד הוא כולל מקלט המתחבר לטלוויזיה באמצעות כבל HDMI, או לחילופין חיבור VGA לוידאו וחיבור 3.5 מ"מ לאודיו, ולחשמל. מצד שני נמצא עוגן USB למחשב. כמה שניות אחרי שתכניסו את משדר ה-USB למחשב, יופיע המסך שלכם גם על הטלוויזיה - ללא צורך למתג ביניהם כפי שקורה בחיבורים הקיימים. כל מה שתעשו במחשב, יתבצע גם על מסך הטלוויזיה, וכך תוכלו לצפות בסרטים או סרטונים, לדפדפף באלבום התמונות הדיגיטלי, לדבר בוידאו עם חברים בסקייפ ועוד - הכל מעל מסך ה-HD (או שלא) הענק של הטלוויזיה היקרה שלכם.
הטווח של המשדר והמקלט הוא עד 10 מטרים, והמחיר של ההנאה הצרופה ייוודע כאשר תחל מכירתו של הסט הזה במהלך חודש מרץ.




עדכון, 6.1.2010, 16:45
הקורא amir_aikido מדווח שמוצר דומה תוצרת Wisair הישראלית כבר הפך ללהיט בארה"ב, ובעקבותיו בא ה-NoWire.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה