עוד יישום, ועוד יישום, ועוד יישום...




אחת ההשמצות הנפוצות ביותר נגד האייפון היא "אין לו מולטי-טאסקינג". היכולת להפעיל מספר יישומים במקביל היא הסיבה לכך שמיליוני משתמשים פרצו את מכשירי האייפון שלהם, והיא גם הייתרון הגדול (והיחיד, יש שיגידו) על כל סמארטפון אחר.
גם ה-Pre של פאלם מכיל יכולות מולטיטאסקינג, ולכבוד השדרוג האחרון שלו, דגם Pre Plus, החליט דיטר בון מאתר PreCentral להעמיד למבחן את הגרסא המשודרגת, שההבדל היחיד בינה לבין המקור הוא הכפלה של האחסון הפנימי מ-8 ל16 גיגה-בייט והכפלה נוספת באגף זיכרון ה-RAM, ל-256 מגה. התוצאות הדהימו אותו:





בסרטון ניתן לראות כיצד מתחיל בון את ההשוואה בפתיחת יישומים זהים בשני המכשירים. המכשיר המקורי (זה עם לחצן הגומי הבהיר מתחת למסך) מראה ביצועים חלשים מהרגע הראשון, ואחרי 13 יישומים (לא רע יחסית) נכנע ומודיע שאינו יכול לפתוח יישומים נוספים. בינתיים, הדגם המשודרג פותח יישום אחרי יישום, במהירות שמראה סימני עייפות רק אחרי היישום ה-30 (בערך), ולא מוכן להפסיק. לבסוף מתייאש דיטר ומחליט כי 50 יישומים - מספר עגול ומרשים - יספיקו לו. אין לדעת כמה "כרטיסים" נוספים היה מכשיר ה-WebOS פותח לו היה בון ממשיך, אבל אין ספק שחובבי אייפון יוריקו מקנאה מול המתחרה העסקי. את התירוץ, אגב, אני מנחש מראש - "חכה, חכה לטאבלט". עוד נראה.







0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה