מוטורולה מטילה את הטלפון לאחור



מוטורולה נמצאת על סף שיגעון. את זה כולם יודעים. מאז V3 לא הצליחה החברה להוציא אף מכשיר ראוי, וגם אותו מלך בלתי-מעורער של עולם ה-FeaturePhones (כפי שעלה מסקר נילסן עליו דיווחתי כאן לפני כשבועיים) כבר נחשב היום בעיני רבים כספין עיצובי שהחביא בתוכו ממשק זוועתי ומתוסבך. הבושה על חוסר הרלוונטיות הביאה את מוטורולה עד לשלב התכנון של סגירת חטיבת הסלולאר. אך בתור ניסיון אחרון החלה מוטורולה להנחית עלינו לאחרונה רקטות אנדרואיד בקצב של מבצע צבאי.

בין שלל הסמארטפונים המשוגרים לפתחנו מצד חברת התקשורת האמריקאית חדשים לבקרים, נמצאים לא מעט כאלה שמנסים לחזור על ההצלחה העיצובית המסחררת לה זכה בזמנו ה-V3. המכשיר עליו הכריזה החברה היום הוא ללא ספק אחד מהם.

Motorola Backflip ("הטלה לאחור") הוא סמארטפון בסיסי למדי, המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 1.5 עם ממשק ה-Motoblur הלא-מאוד-מושקע של החברה, על לוח-שבבים מדגם MSM7200 של קואלקום, עם מעבד 528MHz ו-256MB זיכרון RAM. 2 גיגה אחסון פנימי, פלוס חריץ הרחבה microSD (עד 32 גיגה נוספים), יספקו את צרכי אחסון המוסיקה, התמונות והוידאו של המכשיר, התומך בפורמטים נפוצים כגון MP3, WAV, MP4 ועוד.
מסך ה-Backflip מציג רזולוציה של 320x480 בגודל 3.1 אינצ`, וכמו שרומז שם המכשיר הוא מתהפך לאחור בצורה משונה ולא-ברורה, שרק מוטורולה יכולה להמציא. בנוסף, מערכת בשם Backtrack, המתבטאת במשטח מגע על צידו האחורי של המסך, מאפשרת לגלול עמודי אינטרנט בדפדפן ה-WebKit המובנה, אימיילים והודעות SMS בלי להסתיר לעצמכם את התצוגה.
המכשיר מצוייד במצלמת 5 מגה-פיקסל, המצויידת בפוקוס אוטומטי, פלאש LED ומצלמת גם וידאו בפורמט MP4 H.263, H.264.
על הקישוריות אחראים חיבור USB, חיבור סטנדרטי לאוזניות, בלוטות` ו-WiFi, כמו גם אינטרנט סלולארי בכל טכנולוגיה שתעלו על דעתכם.
מימדיו של הטלפון 5.3x10.8x1.5 ס"מ, ומשקלו 133 גרם (בדיוק באמצע בין iPhone ל-Nexus One). הסוללה שלו מסוגלת להחזיק אותו בחיים עד 6 שעות דיבור או 315 שעות המתנה, אבל סביר להניח ש"להחזיק בחיים" מכשיר שכל האתרים עסוקים בללעוג לעיצובו הכושל הוא עניין שלא יימדד בחיי סוללה.
מחירו של ה-Backflip טרם נחשף, אך הוא צפוי להגיע כמעט לכל פינה בעולם (לא כולל ישראל, כמובן) במהלך שלושת החודשים הקרובים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה