אוזניה חדשנית, דיבורית רוטטת

קצת קשה למצוא בימים אלה אייטמים שכדאי לפרסם עכשיו, משום שכל סיפור שני מכיל את מילות הקסם "מחכים לראות אותו בפעולה בתערוכת CES 2009". וכמו שאתם יודעים, אני לא דוגל בשיטת ה"קודם לפרסם ואז לפרסם שוב כשיש עוד פרטים". לכן אני פשוט לא כותב על מוצרים שעוד לא הוצגו במלוא הדרם.
אך שני המוצרים הבאים לא מתוכננים להיראות בתערוכה, ולכן אפשר לכתוב עליהם כבר עכשיו, ולהכתיר אותם כגאדג`טים היומיים:


Spracht ("דיברו" בגרמנית) היא יצרנית מוצרי אודיו וחלק מחברת האלקטרוניקה האמריקאית ODI. אין לה הרבה מוצרים, והאתר שלה מציג אך ורק דיבוריות אלחוטיות (ואחת ש"בקרוב תהפוך לאלחוטית"). אבל אוזניית ה-Bluetooth שלה, שעומדת לצאת לשוק העולמי במרץ, מעלה ריר אצל כמה אוהבי גאדג`טים סלולאריים וכתבים טכנולוגיים.
האוזניה של שפראכט, ששמה Aura EQ, היא לא סתם אוזניית בלוטות`. היא יכולה לתקשר עם עד 8 טלפונים בו-זמנית (אם כי זה לא בהכרח אומר שתוכלו לדבר בכולם בו-זמנית), וכוללת אקוולייזר מובנה עם 8 תחומי-תדרים המדגיש אוטומטית את קולו של הדובר בצד השני של הקו (מושג קצת לא אקטואלי), שני מקרופונים מתחלפים ומתמקדים (אני מניח שהכוונה היא שהם נמתחים מהאוזניה על זרוע גמישה המאפשרת למטב את מיקומם), ובקרת-ווליום בנגיעה - החלקת האצבע לכיוון מעלה או מטה על גוף האוזניה מעלה או מורידה את הווליום בהתאם.
שוב - המועד הצפוי לנחיתתה בשווקים הוא מרץ 2010. מחירה המשוער - 79 דולר (כ-300 ש"ח, נכון להיום).






אם אתם פחות אוהבים אזניות ויותר אוהבים דיבוריות - גם בשבילכם יש לי משהוא.
HDBT-990 של Helium Digital היא דיבורית בצורת שעון, אותה ניתן לענוד על מפרק כף-היד בזמן ג`וגינג, או סתם כך, אם חתיכות גומי באוזן לא עושות לכם את זה. היא אמנם לא תחליף את השעון - אין לה מסך - אך היא מסוגלת להכריז בקול את שם המשתמש, כדי שכל האנשים בפארק או הנוסעים באוטובוס ידעו שאתם עומדים לדבר עם "מותק". היא פועלת בפרוטוקול A2DP לאיכות קול גבוהה, מסננת רעשים, ומתריעה ברטט על שיחות נכנסות או כשאתם מתרחקים מהטלפון יותר מדי.
הסוללה של הצמיד-המדבר הזה תעניק לכם עד 4 שעות דיבור או 160 שעות המתנה, ותהיה זמינה כבר בחודש הבא תמורת 90 דולרים קנדים (כ-325 שקלים).

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה